Tickets opened via the REST is displayed (returned via api query request). But if tickets are opened by mail to OTRS or OTRS dashboard then I get the queried only with a permission error (api don't return ID of them).
JSON request on the REST
{ "Session id": "XXXX", "CustomerID": [ "user1 @ ...", "user2 @ ....", "customer number"], "StateIDs": [1,4,6,7,8 ], "limit": 50}
What is issue?
It would be great if you can help me with this.
Thank you!
REST Webservice - Customer Company Tickets - Ticketsearch
Модератор: ykolesnikov
-
- OTRS Гуру
- Сообщения: 5199
- Зарегистрирован: 20 сен 2010, 18:17
- Откуда: Москва
- Благодарил (а): 92 раза
- Поблагодарили: 82 раза
Re: REST Webservice - Customer Company Tickets - Ticketsearc
Это русскоязычный форум. На английском тут не принято.
С уважением,
Алексей Юсов
Prod: OTRS CE ITSM 6.0.28 on CentOS 7 Apache 2.4 MariaDB 10.4.13 + Radiant Customer Portal
Radiant System OTRS Intergrator RU
Группа OTRS Community в Teleram
Хотите внедрить OTRS? Спросите меня как!
Алексей Юсов
Prod: OTRS CE ITSM 6.0.28 on CentOS 7 Apache 2.4 MariaDB 10.4.13 + Radiant Customer Portal
Radiant System OTRS Intergrator RU
Группа OTRS Community в Teleram
Хотите внедрить OTRS? Спросите меня как!