OTRS.ru • Просмотр темы - REST Webservice - Customer Company Tickets - Ticketsearch

REST Webservice - Customer Company Tickets - Ticketsearch

Модератор: ykolesnikov

REST Webservice - Customer Company Tickets - Ticketsearch

Сообщение masteroma » 26 мар 2018, 13:28

Tickets opened via the REST is displayed (returned via api query request). But if tickets are opened by mail to OTRS or OTRS dashboard then I get the queried only with a permission error (api don't return ID of them).
JSON request on the REST
{ "Session id": "XXXX", "CustomerID": [ "user1 @ ...", "user2 @ ....", "customer number"], "StateIDs": [1,4,6,7,8 ], "limit": 50}
What is issue?
It would be great if you can help me with this.
Thank you!
masteroma
OTRS Новобранец
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 26 мар 2018, 13:19

Re: REST Webservice - Customer Company Tickets - Ticketsearc

Сообщение alexus » 03 апр 2018, 22:44

Это русскоязычный форум. На английском тут не принято.
С уважением,
Алексей Юсов

Prod: OTRS ITSM 5.0.14 on CentOS 7 x64 Linux with MySQL 5.7

Radiant System OTRS Intergrator RU
Radiant System OTRS Intergrator EN
Хотите внедрить OTRS? Спросите меня как!
Следите за нашими новостями на Facebook
alexus
OTRS Гуру
 
Сообщений: 4420
Зарегистрирован: 20 сен 2010, 18:17
Откуда: Москва


Вернуться в Разработка

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1