Как настроить систему так, чтобы при эскалации тикета его приоритет увеличивался? Нашел AutoPriorityIncrease, подрубаю его в GenericAgent.pm:
%Jobs = (
# GenericAgent job that sends escalation notifications.
# Activate this if you want to use these notifications in your system.
'send escalation notifications' => {
Escalation => 1,
# new ticket properties
New => {
Module => 'Kernel::System::GenericAgent::NotifyAgentGroupOfCustomQueue',
},
},
# GenericAgent job that triggers escalation forewarn and escalation start events.
# Activate this if you want to use these events in your system.
'trigger escalation events' => {
Escalation => 1,
# new ticket properties
New => {
Module => 'Kernel::System::GenericAgent::TriggerEscalationStartEvents',
},
},
# insert your jobs (see Kernel/Config/GenericAgent.pm.examples)
'auto priority increase' => {
Escalation => 1,
# new ticket properties
New => {
Module => 'Kernel::System::GenericAgent::AutoPriorityIncrease',
},
},
);
Но ничего не происходит. Что я делаю не так?
Автоувеличение приоритета при эскалации
Модератор: ykolesnikov